pátek 28. prosince 2012

VÝLET DO OSTRAVY NA FILM SKYFALL

Dne 25.12 2013 jsem měl svátek. Naši mě hodili do vany. Můj svátek se týkal i výletu do Ostravy-Svinova na film Skyfall. Já s moji sestrou Isabelou jsme vyšli v 11:50 a šli jsme na nádraží, kde nás čekala Hana (KAMARÁDKA ISABELY). Do Ostravy-Svinov jsme jeli rychlíkem. Dojeli jsme a vystoupili z nádraží Ostravy-Svinov. Potom jsme si koupili jízdenky do tramvaje a tam nás čekal můj bratr Bronislav. Nastoupili jsme do tramvaje č.8, která jela do ulice 28. října. Z ulice 28. října jsme šli rovnou do nákupního centra. V kině Cine Star jsme si koupili vstupenky na film Skyfall (Daniel Craig je zpět jako Agent 007 v nové, v pořadí již 23-té bondovce s názvem SKYFALL. Tentokrát bude Bondova loajalita vůči M (Judi Dench) vystavena nelehké zkoušce, když ji začne pronásledovat její vlastní minulost. 007 musí vystopovat a zneškodnit narůstající hrozbu, ať už ho to stojí cokoliv). Když film skončil byl už večer. Odjeli jsme zpátky tramvají na vlakové nádraží Ostrava-Svinov. S bratrem Bronislavem jsme se rozloučili, protože Bronislav bydlí v Ostravě. Já a Isabela a její kamarádka Hana jsme jeli zpátky do Hranic rychlíkem. V Hranicích jsme byli asi v 18:30. Skyfall byl skvělý film a chci na ten film jet znova.
Můj svátek jsem si užil. Výlet do Ostravy byl super.

Žádné komentáře:

Okomentovat