pondělí 27. srpna 2012

ITÁLIE

pohoří Alpy

sedím pod horou- nuda

na cestě zpět-bude pršet

špagety a pizza mňam

pláž v Caorle

nevnímáme opalujeme se

já poprvé v moři

pomoc zasypali mě 


mamka s Janou na pláži

lehátka na pláži a město v dálce

přístav při západu

odjíždíme a Caorle se loučí

výhled z našeho domu

tady jsme bydleli
Ve čtvrtek 16. července jsem já s moji sestrou Isabelou a Annou, moji maminkou Annou, s mým bratrem Bronislavem a Janou jeli ve 4:30 do Itálie. Jeli jsme Hranice - Brno - Znojmo - Rakousko -Vídeň- Graz - Itálie - Caorle. Cestou jsme uviděli pohoří Alpy a ve Vídni most na kterém se natáčela scéna z komisaře Rexe,. Do Itálie jsme dorazili asi v 14:00. V hotelu Luisa kde nám dala paní Šulcová klíček do apartmánu Cocal. Italská pizza a špageti byly super a tohle bylo první jídlo co jsme jedli. Pak vedla cesta k moři. První ponoření do Jadranského moře mám natočené na videu.

Žádné komentáře:

Okomentovat