pondělí 27. srpna 2012

VÝLET NA KOŇSKÉM SEDLE

po výletě Šemin rozjíma v zapadajícím slunci

a už konečně vyjíždíme 

pod námi je 70m sráz

přeskočit nebo nepřeskočit
Ve čtvrtek 4.srpna jsem já s moji sestrou Isabelou si udělali výlet v koňském sedle. Jeli jsme Boňkov - kolem naši louky - lesem - až do Hanzlovce. Na cestě do Hanzlovce ležel strom který jsem se Šeminem přeskočil a moje sestra Isabela to projela. U Hanzlovce se koně pěkně vyřádili. Při cestě zpět Isabela chtěla projet s Fábií překážku, ale ta hned odmítala a málem spadla dolů. Tak já jsem nejprve to projel se Šeminem zatímco Fábie nechtěla jít přes překážku. Po tahání už šla a překážku prošla. Jak jsme už byli na louce zkusili jsme cválat. A teďka jsem Šemina dal do klusu ten toho využil vykopl a přešel ihned do cvalu a řítil se až k nám já na něj řval hou Šemine hou a potom jsem ho za otěže zatáh a kůň ihned stál. Pak jsem se smál já i Isabela. Ještě jsme si zkusili jeden cval abych se nebál. Jak jsme přijeli domů a odsedlali ihned se koně začali válet. Z výletu jsem si přinesl jedno moudro, když nevíš jak dál nech myslet koně!

Žádné komentáře:

Okomentovat